Kun for Klub SFÅ: Stil spørgsmål til mandagens podcast
Af Martin Davidsen
Sommeren er over os, og der er ikke noget bedre, end at se OB-træning ved bane 1 i Ådalen i juli måned. Så det gør vi mandag formiddag, når OB træner dagen inden årets første test.
Stemmer Fra Ådalens svar på The Rat Pack i form af Morten Skov, Peter Brix, Simon Voetmann og Martin Davidsen er ved mikrofonerne, og vi ser frem til at vende rigets tilstand i OB med mindre end tre uger til sæsonstart.
Som medlem af Klub SFÅ har du mulighed for at præge udsendelsen ved at stille spørgsmål til panelet.
Vi vælger nogle af de bedste spørgsmål og tager med til udsendelsen.
Kun medlemmer af Klub SFÅ kan stille spørgsmål i kommentarfeltet under denne artikel – husk at log ind med din profil på obstemmer.dk. Log ind via dette link.
7 Comments
Skriv en kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.



Ved godt at dette måske er lidt “off topic” men tror i eller har hørt noget om at OB har noget videresalg på Minteh? Og hvis ja kunne det betyde noget for sommerens transfer vindue?
Eller burde man måske bare være klog og bruge noget på træningsbaner og akademi i stedet?
I min verden bør OB gøre alt for at beholde Mihajlo Ivancevic da hans energi , følelsesudbrud & fodboldmæssige kvaliteter vil være Guld værd for OB’s nuværende forfatning og krav om oprykning til Superligaen efter kun en sæson i næstbedste række.
Desuden er Ivancevic en publikums favorit spiller som vel kun bidrager positivt til OB’s kultur.
HVAD SYNTES “The Rat Pack” om det?
Glem ikke at OB rent faktisk har et hold i landets bedste række , nemlig de yndige spillere fra OB Q , OB’s kvindehold.
Hvor meget har SFÅ tænkt sig at dække dem i næste sæson da de burde få mindst lige så meget omtale som herre holdet.
Mangler & ønsker stadigvæk en udmelding fra OB om HVORFOR klubben ikke ønsker fortsat samarbejde med TV2 Fyn om en 3. Sæson af dokumentar serien “Engang Odense Altid Odense”
En aftale der ellers var indgået og aftalt.
Det er kun TV2 Fyn som har givet deres forklaring , hvad er OB’s forklaring?
Mener de “kloge hoveder” i The Rat Pack at det er bedst for OB at serien er stoppet?🥲
Kommer I til at savne VAR i 1 div? 🫣
Hvad sker der egentlig nu, med Head of Myth? Er det stadig aktuelt med den ansættelse eller må det forventes at blive skåret fra med de ændringer Troels foretager?
Kan det give mening, hvis det er svært at lokke spillere til 1 div. at man lejer nogle spillere i de topklubberne i superligaen?
og først handler ind ved en eventuel oprykning, eller er OB en for “stolt” klub til at leje at øvrige klubber?