FAQ – Klub SFÅ2023-08-11T11:22:02+02:00

FAQ – Klub SFÅ

Nedenfor finder du svar på de oftest stillede spørgsmål omkring Klub SFÅ:

Hvad er fordelene ved at blive medlem af Klub SFÅ?2023-08-11T11:08:47+02:00

Som medlem får du adgang til eksklusivt indhold, konkurrencer, events og meget mere. Få
overblikket her: https://obstemmer.dk/shop/klub-sfaa/

Hvor meget koster medlemskabet, og hvordan faktureres det?2023-08-11T11:10:43+02:00

Medlemskabet koster 59 kr om måneden. Betalingen trækkes automatisk fra din valgte betalingsmetode hver måned.

Hvordan ser de øvrige abonnementsbetingelser ud?2023-08-11T11:11:31+02:00

Du kan læse vores abonnementsbetingelser via dette link:
https://obstemmer.dk/klubsfa/abonnementsbetingelser

Hvordan tilmelder jeg mig medlemsskabet?2023-08-11T11:12:21+02:00

Du kan tilmelde dig medlemsskabet ved at besøge vores webshop og købe Klub SFÅ som produkt.
Følg anvisningerne via dette link: https://obstemmer.dk/shop/klub-sfaa/

Kan jeg opsige mit medlemskab når som helst?2023-08-11T11:13:51+02:00

Ja, du kan opsige dit medlemskab når som helst uden nogen binding. Du vil stadig have adgang til medlemsfordelene indtil den nuværende faktureringsperiode udløber. Opsigelse sker via din profil ’Min Konto’ via dette link: https://obstemmer.dk/min-konto/

Som medlem kan man skrive kommentarer til indlæg og podcasts på obstemmer.dk. Hvordan gør jer det?2023-08-11T11:15:03+02:00

Du skal være logget ind med din profil for at skrive kommentarer til vores udgivelser. Log in foregår via ’Min Konto’ på dette link: https://obstemmer.dk/min-konto/

Hvordan ændrer jeg mine betalingsoplysninger eller annullerer mit medlemskab?2023-08-11T11:16:16+02:00

Det er desværre ikke muligt at ændre betalingsoplysninger lige nu. Vi arbejder på sagen i samarbejde med vores betalingsudbyder. Hvis du har behov for at ændre betalingsoplysninger, skal du opsige dit abonnement og købe det igen. Vi beklager bøvlet. Du kan opsige via dette link: https://obstemmer.dk/min-konto/

Hvordan får jeg hjælp, hvis jeg støder på problemer med mit medlemskab?2023-08-11T11:17:14+02:00

Hvis du oplever problemer med dit medlemskab eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontakte os på admin@obstemmer.dk

Kan jeg dele mit medlemskab med andre?2023-08-11T11:18:17+02:00

Medlemskabet er personligt og bør ikke deles med andre. Hvis nogen er interesseret i at blive medlem, opfordres de til at tilmelde sig individuelt.

Modtager jeg en bekræftelse, når jeg tilmelder mig?2023-08-11T11:18:59+02:00

Ja, du vil modtage en bekræftelses-e-mail, når du har tilmeldt dig medlemsskabet, der indeholder vigtige oplysninger om dit medlemskab.

Go to Top